白鶴鳴風水

|著作125部•暢銷報刊、玄學專欄資深作家|  風水用品:麒麟... | 首創全自動羅盤.立極尺  |

風水玄學
八字喜火的人喜水的人優勝

首頁


        今次呢篇文章既內容,靈感來自大師姐白如雪,哎呀!其實唔應該話係靈感,因為,正式黎講,係我同大師姐傾偈時,大師姐講既。

        如果網友有睇開我寫既網文, 都知道我同大師姐算幾熟,我成日約大師姐食野飲野,雖然 有時亦會約大師兄,但因為佢唔似得大師姐,年紀同我咁接近,所以 我同大師姐就越來越熟。

        我地幾個坐埋一齊時,風水八字 ,占卜、面相、八卦野、天文地理……,乜都會講。有時大師兄會講下佢既經驗、講下跟師傅白鶴鳴先生咁耐、有乜特別心得、講下風水故事、講下趣聞。

        大師姐多數會講下風水八字既見解,講下佢幫人睇既風水實例。大師兄同大師姐,都的確教識我唔少學問。

        有次大師姐講開八字,就話:「通常八字喜火既人較為著數,八字喜水既人較為蝕底。」當時我聽到,都非常好奇,所以立即追問:「點解會咁?」

        大師姐反問我:「八字喜火既人,通常喜乜野地支?」基本學理,我諗都唔使諗,就立即答:「巳午未。」大師姐又再問:「八字喜水既人,通常喜乜野地支?」我立即答:「亥子丑。」

        大師姐聽到,再問我:「通常公司上班時間幾時?」咁就難講,唔同公司唔同諢A我唯有揀個基本 答案:「朝九晚五,但間間公司唔一樣,朝九晚六、朝八點半晚五點半、朝九晚五點半……」

        我仲未講完,大師姐就打斷我既說話:「唔使咁長氣,大部份公司一般都朝九晚五或朝九晚六啦。通常,假如工作上有計劃要同老闆開會、見客人,都多數在日間,如果八字喜火既人,早上九時至下午三點,即巳午未火方既時辰,都會旺佢地。

        如果八字喜水既人,就要夜晚先會佢地。公司相對少晚上先開會或見客,除一些特別行業外,例如開酒吧、娛樂行業、卡拉ok、食店、便利店……。

        所以,從呢方面黎講,喜火會相對好過喜水。日間運氣好時,同老闆或客人開會,效果會好得多。而喜水既人,多數會唔喜火,咁佢地響日間,同老闆或客人相處,關係當然相對差。所以我認為,八字喜火既人比八字喜水既人較為著數。」

        我聽完,都覺得相當有參考價值,又幾有趣,所以寫出黎同大家分享。

風水玄學權威白鶴鳴弟子 方中圓 
        本文刊載日期2017年10月24日

 

白鶴鳴風水命理著作
第95部
《教你幫人改好名》

港幣$60

風水•改名姓名學

由白鶴鳴老師幫你改好名——收費$1,388起

俗語常說:「唔怕生壞命,最怕改壞名」。
如果你自覺命途多阻、運氣不濟,希望改進日後的運程……
如果你剛為人父母,望日後子女成為人中龍鳳、運程亨通;
你都可以藉著改名來增強自己的運氣,
可致電我們預約白鶴鳴先生
查詢電話﹕(852)2388 6878

訂購風水用品專頁

風水八字改名--預約.TEL:9838 3838

歡迎轉載內容,敬請尊重版權,
請列明出處及連結「www.hokming.com」,謝謝!